Pravidla pro „přechodné období“ v NP Šumava

Pravidla pro „přechodné období“ v NP Šumava

NP Šumava vydal dnes tiskovou zprávu o jednání Rady NP Šumava, které přineslo konečné rozhodnutí o podobě pravidel návštěvního řádu parku pro tzv. přechodné období od 1. 5. 2010, kdy přestane platit stávající návštěvní řád do doby, než bude schválen řád nový s novými pravidly posvěcenými komisí EU.

Správa NP a CHKO Šumava se shodla se zástupci obcí, kteří jsou delegováni do Rady NP Šumava, na znění návštěvního řádu. Rada NP Šumava dnes nový přechodný návštěvní řád schválila s tím, že jeho platnost bude od [b]1. 5. do 31. 7. letošního roku[/b].

Zkušenosti čtenářů

Ešus

Bohužel z textu nevyplývá, jak to bude v případě letních dětských putovních táboů. Opět nebyly vzaty v potaz připmínky provozovatelů dětských táborů. Správa parku se ne jednu stranu ve vyjádřeních chápavě vyjadřuje k problémům , které vznikly změnou limitů a zavedením počtu lodí pro dětské tábory, ale ve skutečnosti na děti totálně kašle, a pokračuje v likvidační politice proti těmto nevýdělečným táborům. Loňské připomínky, aby tyto předem registrované tábory mohly jet mimo pořadí lodí, aby mohla při prázdných lodích podle starého limitu (laminátová pramice, kterou unesou dvě děti, má menší ponor, nežli jedna naložená deblovka seš dvěma dospělými, prostě Archimédův zákon platí všude), aby se děti o prázdninách mohly aktivně rekreovat v prostředí, které není vodáckou dálnicí tak, jako tom je pod Vyšším Brodem. Po loňském dopisování si mezi sdružením vodáckých táborů Vltava dětem a správou parku jsem měl dojem, že největší překážkou pro správu parku podle jejijch vyjádření je to , že nedokážou rozlišit náhhodnou skupinu dětí a dospělých od dětského tábora. Navrhoval jsem, aby se dětské tábory, provozované pod hlavičkou sdružení či právnických osob musely předem hlásit. Při komunikaci se správou jsem nabyl dojmu , že o úpravě pravidel pro tábory jsou ochotni diskutovat a dětským táborům jejich situaci ulehčit. Pro ilustraci: jedna se asi o 1% celkového počtu lodí. Bohužel ale z vyhlášení letošních pravidel jsem zjistil, že správa parku se ani na okamžik tímto vážně nezabývala, a že využití volného času našich dětí je jí naprosto ukradené. Protože se tímo zřejmě uzavřela cesta k rozumné dohodě mezi správou parku a provozovateli dětských putovních táborů na Vltavě (kdo vymyslel to , že tábor, kteý má třeba 10 lodí, se kvůli limiitu bude muset rozzdělit, tak ten nemá ani ponětí, jak takový tábor funguje), tak zřejmě, pokud správa parku nepřehodnotí svůj postoj k těmto táborům, tak navrhuji, aby každý provozovatel tábora 1/protestoval na správě parku a zároveň podal žádost o výjimku ze zákona č.114 o ochraně přírody na vládu ČR s odůvodněním , že společenský význam výchovy dětí, a vyplnění jejich volného času s ohledem na zamezení nežádoucích vlivů na mládež ma v dané lokalitě Soumarský most – Pěkná vyšší společenský význam, nežli ochrana přírody v daném místě. Osobně si myslím , že strany správy NP pokračuje nátlak na zrušení vodácké turistiky (i podle rozhovoru pana ředitele parku Krejčího na Radiožurnálu, kde hovořil o tom , že toto opatření je jen přechodné a že se bude postupně zpřísňovat). Protože i z loňských diskuzí, a to i na stránkách správy parku vím , že se nikdo ze strany správy parku k příspěvkům nevyjadřoval, tak neočekávám žádné jejich vyjádření ani k diskuzi tady. Pavel Šálek – Ešus
VT TJ Bohemians

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Michal

Zdra. Tvůj popis jednání se správou NP Šumava mě ani trochu nepřekvapuje. Před cca 10ti lety jsem začal jedit na letní dovolené do Nové Huti a jako vyznavač czkloturistiky jsem se sem léta vracel. Ale jen do té doby, než začalo zcela nesmyslné zavírání cest a i silnic v bývalém pohraničním pásu pro cyklisty. Začalo to nenápadně, prostě se člověk po roce vrátil a ouha, skoro všude najednou značky zákaz vjezdu na kole. Dokonal to zcela absurdní systém přestavby lesních stezek na šotolinovky a asfalky se zákazem vjezdu cyklistů, jako se to stalo v případě cesty z Horské Kvildy na Antýgl (kde vznikla asfaltová silnice a kde do té doby nikomu nevadilo, že se po lesní pěšině prohánějí kolaři) a následně na Čeňkovu Pilu (kde pokračuje krásná šotolinovka která je uzavřena proto, že je upravena i pro vozíčkáře a cyklisti je ohružují! Neznám vozíčkáře co by se na vozíku sám dostal takovou dálku po polní cestě…) Nakonec jsem zjistil, že správa NP si rozvoj cykloturistiky představuje tak, že „kolaře“ vykáže na silnice a téměř nikam je nepustí s odůvodněním, že ničí les, odhazují odpadky a pod. Námitky, že to mizivé procento „dobytků“ co na superhorském kole lítaj po lese hlava nehlava to stejně neodradí, naopak jim to vyčistí cestu a že cyklista šlapající do šumavských kopců, nebo se řítící z nich dolů, má sotva čas něco konzumovat, natož odhazovat hromady obalů od jídla nikdo nebral zřetel. Důvod proč tedy uzavřely i síť pohraničních silnic nám nedokázal vysvětlit nikdo. Naopak to pokračovalo do absurna vydáním zákazu vjezdu na Poledník po asvalce od Modravy a to i ve směru nahoru!, odůvodněné tím, že cestou dolů došlo ke smrtelnému úrazu. Škoda, že to takhle není i na našich silnicích, kde se nějakej blb svou vlastní blbostí zabijeme, uzavřeme celý úsek silnice! To by byl klid… Výstavbu panelovo-štěrkové cyklostezky od pramenů vltavy na Modravu už ani nekomentuji. Kilometry po makadamu, nebo naštorc položených panelech (oboje jasně zcela přírodního původu)jsou opravdu zážitkem…
Závěrem ti mohu jen popřát mnoho štěstí v dalším jednání, ale osobně ti poradím jedno, najdi si jinou řeku, protože NP šumava je nejspíš oplotí několika pásama ostnatého drátu, do řečiště naháže protitankové ježky a odůvodní to bezpečností hlavně dětí…

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: