Minulý podzim jsme poprvé vyrazili na akci Praha – Mělník a hrubě jsme jí podcenili. Kdo by o tom chtěl vědět víc, ať se určitě podívá na [redir=http://www.hydromagazin.cz/clanek/618-na-seakajaku-z-prahy-do-melnika/ newwindow]článek[/redir]. Letos jsme si řekli, že v tom nebudem jen ve dvou a tak jsme pozvali ještě dva páry kamarádů, ať v tom mrazu trpíme společně…
Už hodně dlouho dopředu jsem všechny varoval, že to nebude vůbec žádná legrace, že zima bude šílená a že do cíle doplujou jen ti nejodolnější a že bez čelovky nemá člověk v závěru šanci, protože doplout za světla se prostě nedá stihnout. No a jak to dopadlo?
Další článek z této akce čtěte [redir=http://www.seakayaker.cz/clanky-o-paldovani/19-padlovani-po-rekach/185-praha-mlnik-2012-kratka-reporta-z-pekla newwindow]zde[/redir].
Placená inzerce:
Nafukovací kanoe pro cesty i domácí sjezd od firmy Gumotex.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
Loooďka doooobra pááne, prrdel moc velííkáá.
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Nebojte již mám napsanou objednávku na příští ročník. Sluníčko se sněhem 🙂
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Nejnovější články
Pozvánka na splutí Rokytky
V souboji olympijských šampionů zvítězil Josef Dostál. Je KANOISTOU ROKU
Belá
Zajímavé vybavení
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Kalendář akcí
Zamykání Doubravy
Uzavření SUP sezony a vyhlášení Czech WW Open 2024
ICF DRAGON BOAT WORLD CHAMPIONSHIPS
Rokytka
Rio Botičo
Vodácký bazar
PALAVA
Werner Sho-gun Bent 203 R45
Ócéčko BigDog Force OC1
Spade Black Jack 2.0 kayak