Minulý podzim jsme poprvé vyrazili na akci Praha – Mělník a hrubě jsme jí podcenili. Kdo by o tom chtěl vědět víc, ať se určitě podívá na [redir=http://www.hydromagazin.cz/clanek/618-na-seakajaku-z-prahy-do-melnika/ newwindow]článek[/redir]. Letos jsme si řekli, že v tom nebudem jen ve dvou a tak jsme pozvali ještě dva páry kamarádů, ať v tom mrazu trpíme společně…
Už hodně dlouho dopředu jsem všechny varoval, že to nebude vůbec žádná legrace, že zima bude šílená a že do cíle doplujou jen ti nejodolnější a že bez čelovky nemá člověk v závěru šanci, protože doplout za světla se prostě nedá stihnout. No a jak to dopadlo?
Další článek z této akce čtěte [redir=http://www.seakayaker.cz/clanky-o-paldovani/19-padlovani-po-rekach/185-praha-mlnik-2012-kratka-reporta-z-pekla newwindow]zde[/redir].
Placená inzerce:
Nafukovací kanoe pro cesty i domácí sjezd od firmy Gumotex.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
Loooďka doooobra pááne, prrdel moc velííkáá.
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Nebojte již mám napsanou objednávku na příští ročník. Sluníčko se sněhem 🙂
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Jo, byla to vydařená taškařice. Proti loňsku bylo teplejc, v Kralupech chyběl „technickej“ sníh a do Mělníka se podařilo dorazit za světla (16.10 podle hodin na věži). Skrz zdymadla se šlo na etapy a Prijon Marlin se ukázal bejt sice lehkej, rychlej a objemnej, ale ne zrovna moc pohodlnej. Ruce se mi na původní dýlku smrskly do pondělka, přeformátovaný pozadí o sobě dávalo vědět ještě ve čtvrtek…
To neni o velikosti pozadí, po delších zkušenostech (na moři) s tímhle typem skuhrali i jedinci s pozadím polovičních rozměrů a výrazně menší váhou. Problém je tudíž v „židli“, ne jako obvykle mezi sedačkou a pádlem, potažmo židlí a klávesnicí. Loni jsem to jel na Prion Cruiser, byl na mě sice krátkej a línej, ale bylo v něm pohodlíčko – k přeformátování pozadí nedošlo.
Nejnovější články
Nové karbonové a sklolaminátové žerdě u pádel TNP
Expedice na řeku Moisie
David Sodomka byl hostem pořadu Casablanca
Zajímavé vybavení
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Kalendář akcí
Vánoční Sázava
Štědrodenní Ohře
Vánoční jízda – poslední jízda po Lužnici
Štěpánský sjezd Desné
Vánoční splouvání Otavy s Lubomírem Brabcem
Vodácký bazar
Nafukovací kajak pro 2-3 osoby Itiwit
EXO helixier S
C1 Dagger Cascade vč vybavení, dobrý stav, ježděno jak na laminátu
Exo Zion Slalom L