Jistě nikomu neuniklo, že slalomový kanál v Praze Troji prošel během měsíce října částečnou rekonstrukcí. K čemu všemu říjnová odstávka posloužila? Co vše se změnilo a do budoucna se měnit bude? Bude Tlama skutečně úplně novým playspotem? Na tohle všechno jsme se vyptali hlavního propagátora, organizátora a stavitele Tomáše „Slundy“ Pospíšila. Pojďte se tedy podívat jak situaci v Troji popsal.
Na trojském kanále se plánuje rekonstrukce dna a nahrazení pneumatik plastovými kostkami. USK Praha, v čele s Jirkou Rohanem, Vojtou Barešem a Pavlem Přindišem, se všemožně snaží neustále vylepšovat a zvelebovat trojský slalomový kanál. Letos zainvestovali do dvou přestaveb v korytě kanálu, a sice do dna pod „vlnkou“ a v nátoku do Tlamy. Celé toto úsilí má dvě obrovské výhody. Zlepší bezpečnost provozu a umožní snadnou změnu dispozice překážek a tedy i tvar proudnice. CNAWR nabídl spoluúčast při rekonstrukci, a tak vznikla spolupráce mezi oběma subjekty. USK zažádalo o dotaci na rekonstrukci dna pro rok 2012, přičemž CNAWR si vzal na starost úsek pod Tlamou. Cílem CNAWRu je vymyslet v daných podmínkách takové řešení, které by vedlo k rodeovému playspotu světové úrovně a přitom nabídlo vynikající tréninkové prostředí pro slalomáře. Dosavadní stav totiž nevyhovoval téměř nikomu.
Za CNAWR kopou především 4 rytíři: Miloš Trnka, Martin Kučera, Ondřej Křivánek a moje maličkost.
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Více informací o projektu nové tlamy se dočtete na CNAWRu: http://cnawr.cz/1117-projekt-trojska-tlama-sbirka.html
Ahoj,
jen doplním, že Tomáš a Miloš se snaží iniciovat změnu překážek ještě letos.
Dáme vědět pokud se podaří domluvit termín.
Ve čtvrtek 15. prosince jsme opět hnuli s plastovými překážkami. Vlnka je teď zas o něco lepší, Tlama téměř není. Další pokus v ledové vodě učiníme asi až začátkem ledna. … Chce to holt čas, než najdeme ideální pozici. 😉
Kdy už nahodíte ten web http://www.trojskatlama.cz ?
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Rozhodně bych chtěl moc poděkovat všem účinkujícím za úsilí, že nejen pro sebe, ale hlavně pro nás všechny se snaží Troju vylepšit 🙂
Zároveň rozumím, že překážky jsou nastavitelné a jejich poloha se musí teprve vyladit. Protože aktuální nastavení (minulé úterý) bylo příšerné. Pod vlnkou vlevo (čelem proti vodě) prakticky nebyl vracák a voda tlačila na zeď. I pravý vracák byl proti původnímu stavu nějakej divnej. A vlnka nebyla zrovna přátelská a elegantní. Jezdilo se tam mnohem ale mnohem hůř, než dřív. Pro rodeovky v tomto stavu nepoužitelná! Na creakovce to byla fuška přeprat a vymakat.
Tlama je fakt silná a rychlá :-). Radikální změna. Ale nejspíš zrovna to způsobuje, že vlnka hned pod ní je „poničená“ a horší než dříve. Navíc všude pod tlamou opravdu prazvláštně pulsuje hladina a vlnky a proudy se nenadále mění.
Bude to chtít ladit! Ale věřím, že až se to naladí, bude vše lepší než dřív 🙂
Nejnovější články
Nové karbonové a sklolaminátové žerdě u pádel TNP
Expedice na řeku Moisie
David Sodomka byl hostem pořadu Casablanca
Zajímavé vybavení
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Salomon XA Pro 3D GTX
Jistota na každém kroku.
Altra Lone Peak 8
Legendární běžecká bota na dlouhé tratě!
Kalendář akcí
Vánoční Sázava
Štědrodenní Ohře
Vánoční jízda – poslední jízda po Lužnici
Štěpánský sjezd Desné
Vánoční splouvání Otavy s Lubomírem Brabcem
Vodácký bazar
Nafukovací kajak pro 2-3 osoby Itiwit
EXO helixier S
C1 Dagger Cascade vč vybavení, dobrý stav, ježděno jak na laminátu
Exo Zion Slalom L